DT1 : Apa Tujuan Blog Ini ?

Assalamualaikum ,

wah dah lama la tak guna blogspot ni.. al maklum la .. guna wordpress sahaja ..
haaa apa tujuan aku buat blog ini plak?? aku sebenarnya nak tolong kawan-kawan je..
kawan aku ramai guna blogspot.. aku pula wordpress.. kadang kadang dorang ada tanya aku macam mana nak buat itu ini .. so aku dah banyak lupa..

Jadi ini lah tujuannya.. selain itu , aku akan buat blog ini sebagai eksperimen aku.. maksudnya.. apa yang aku belajar pasal blogspot.. aku akan buat kat sini saje.. tapi aku akan update di sitiatikah.com juga la ..

so , hye saya blogger baru .. he he..

10 comments:

Datin Tyka said...

test testing comment

Suhairi said...

Mantap tyka blogspot pkai theme WP convert :)

Alia Natasha said...

lalalala

Diari Anak Perantau said...

jalan2 sini..he3..

Mai said...

Good Luck :D

Hans Hanis said...

hahahaha
baru la sangat
ekekekekke
bagus2
niat murni tu tolong member2 :_)

Juvana Episod 11

Niena Muhammad said...

:D

wordpress pening x?
blogspot ni slalu wat masalah

Anonymous said...

komen kamu dibalas di http://lifeofusea.blogspot.com/2011/07/pm-dtggambar-kelas-jugak-lah.html :)

Rizal said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...

hahahah..saya juga blogger baru **btol2 baru okay !

Post a Comment

Copyright © Datin Tyka